piątek, 30 marca 2012

Musli z suszonymi bananami i jabłkami

Śniadanie to podstawowy posiłek dnia, więc powinno być takie, by dodawało energii i sił na cały dzień. W tej roli doskonale sprawdzają się u mnie wszelkie mleczne posiłki. Preferuję zwłaszcza te z owocami, a już zwłaszcza o tej porze roku, gdy idzie wiosna i mamy ich coraz więcej.

MUSLI Z SUSZONYMI BANANAMI I ŚWIEŻYMI JABŁKAMI



Składniki:

-musli
-paczuszka suszonych bananów
-1 świeże małe jabłko
-szklanka mleka 0,5%
-opcjonalnie trochę płatków śniadaniowych Nesquik

Przygotowanie:

Jabłko obrać i pokroić w kostkę, wrzucić do miseczki. Dodać banany, musli i trochę płatków Nesquik. Wszystko wymieszać. Mleko podgrzać w garnuszku, a następnie zalać nim płatki.
Smacznego!

_________________
Pogoda nam się popsuła. Szaro, buro i ponuro. Ale może to i lepiej, bo muszę ślęczeć nad książkami do wtorkowego zaliczenia. Trzymajcie kciuki!
Miłego weekendu :)

20 komentarzy:

  1. Kciuki trzymam! a na śniadanko też często wybieram podobne zestawienie, tyle że zamiast musli wybieram płatki owsiane.

    Udanego weekendu!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze często daję otręby, ale to już taka zupełnie zdrowa wersja :)

      Usuń
  2. U mnie rano królują kanapki ;) Ewentualnie w weekend robię coś innego, bo mam czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre kanapki nie są złe :) Teraz zacznie się sezon na warzywa, więc też można mnóstwo pomysłów wykorzystywać :)

      Usuń
  3. Placuszki zdecydowanie pycha - choć zapewne z polskimi truskawami będą o niebo lepsze! :) Ta ich nagrzana słońcem słodycz jest nie do zastąpienia! ^^

    uwielbiam suszone banany - więc jeśli mogę - częstuję się jednym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo polskie truskawki mają zdecydowanie najlepszy smak. :)

      Częstować się możesz, zapraszam ^^

      Usuń
  4. kochana to trzymam kciuki za te zaliczenie:)
    no i też siedzę nad książkami, nie dość że zaliczenie to i licencjat... wiec sądzę że lepiej iż pogoda jest popsuta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam licencjat dodatkowo jeszcze ;/
      Też trzymam za Ciebie kciuki! :)

      Usuń
  5. najbardziej lubię takie musli z truskawkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też je uwielbiam i niecierpliwie czekam na sezon truskawkowy :)

      Usuń
  6. Wygląda smacznie, ale ja niestety takim śniadaniem się nie najem :P u mnie kroluja kanapki/bulki ;P musi byc pieczywo bo inaczej nie dotrwam do obiadokolacji, ktora jadam kolo 17 :P
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jesz nic w ciągu dnia?!

      Usuń
    2. Nie.. oczywiście zdarzają się wyjątki, że przekąszę jakiegoś wafelka czy banana, ale z reguły jadam dopiero jak wrócę do domu, a w weekendy trudno mi się przestawić, żeby zjeść coś o 13-14 :)

      Usuń
  7. Lubię takie śniadanka..
    Musli wygląda pysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam :) i mam pytanko- będziesz pisała już tylko tutaj? czy tamten blog jest nadal aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Takim śniadaniom zawsze mówię tak :) Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym to zrobila bez tych czarnych kulek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. smacznie! ja z kolei lubię zaserwować sobie taki przysmaki na kolację :)

    OdpowiedzUsuń