poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Babka puchowa

Z tą babką możecie zrobić dosłownie wszystko, żeby ją popsuć. Możecie nasypać za mało mąki, możecie źle utrzeć cukier, możecie wlać ją w za małą/ za dużą formę. Róbcie wszystko, co Wam tylko do głowy przyjdzie, Wasze wysiłki i tak nie odniosą rezultatu- ta babka zawsze się udaje!

BABKA PUCHOWA


Składniki:

-6 jaj
-25 dag margaryny
-1,5 szklanki cukru
-2 szklanki mąki ziemniaczanej
-6 łyżek mąki pszennej
-6 łyżek oleju
-2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
-1 łyżka octu

Margarynę utrzeć z cukrem, po czym wbijać kolejno jaja i dalej ucierać. Do utartej masy wsypywać mąkę ziemniaczaną zmieszaną z mąką pszenną i proszkiem do pieczenia, na zmianę z olejem- ucierać. Na samym końcu dodać ocet.
Masa powinna mieć dość gęstą konsystencję.
Piec w temp. 170 stopni przez 45- 50 minut.
Smacznego!
 

24 komentarze:

  1. wygląda smakowicie ! dobrze, że wychodzi, nie to co drożdżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drożdżowych jeszcze nie próbowałam piec. Ale mam taki zamiar, więc się przekonam jak to z nimi jest :)

      Usuń
  2. Niezniszczalna babka, łał :D Na pewno pysznie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie wypieki :) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię! Można robić bez stresu, że nie wyjdzie :)

      Usuń
  4. Zawsze się udaje? Nie da się jej zepsuć? No to świetnie, biorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię pichcić rzeczy, które zawsze się udają :) w tym roku zrobiłam trójwarstwową babkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. i podobno na żywo jest większa, niż prezentuje się tutaj na zdjęciu :D

      Usuń
  7. napewno musiala byc przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od kiedy zainwestowałam w babkową foremkę mam ochotę testować wszelkie nań przepisy! Twój - skoro taki zawsze udający się - jest już również na liście! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście psuję wszystkie babki jakie tylko można upiec. Naprawdę. Ja nie wiem co ze mną jest nie tak :D Inne ciasta mi wychodzą świetne albo chociaż dobre, a z babek to tylko małe babeczki, nie ważne czy robię sama, czy z gotowca babeczki wyjdą, duża babka nie. Ja nie wiem co jest grane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwzięły się na Ciebie chyba te babki :D spróbuj, może ta Ci jednak wyjdzie :)

      Usuń
  10. Bardzo smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy do tego przepisu jest potrzebna jakaś specjalna foremka ??

    OdpowiedzUsuń