sobota, 7 kwietnia 2012

Sałatka z ananasem

Miała być świąteczna babka, albo ewentualnie sernik. Ale nie ma, bo dostałam surowy zakaz rozkrajania ciast przed Wielkanocną Niedzielą. Dlatego ciastami będę raczyć Was trochę po czasie, bo po Świętach.
Wszystko już gotowe, zapięte na ostatni guzik.
Dom lśni czystością, potrawy przygotowane.
Zostawiam Was więc ze świątecznym warzywnym przekładańcem i życzeniami Wesołego Alleluja!

SAŁATKA Z ANANASEM


Składniki:

-puszka kukurydzy
-puszka ananasa
-słoiczek surówki z selera
-4 łyżki majonezu
-20 dag szynki konserwowej
-2 małe jabłka lub 1 duże
-sól
-pieprz
-5 jajek

Jajka ugotować na twardo. Obrać ze skorupek i pokroić w kosteczkę. 
Ananasa, kukurydzę i seler odsączyć z zalewy. Ananasa pokroić w kosteczkę, tak samo szynkę i obrane ze skórki jabłka.
Wszystko wrzucić do miski, doprawić solą i pieprzem, wymieszać z majonezem.

25 komentarzy:

  1. Jadłam kiedyś tę sałatkę, boska jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sama sałatka gości u mnie na stole;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności :D

    Ja również staram się nie rozkrajać ciast, ale z jednym zrobiłam wyjątek ;) Zaraz się pochwalę. A reszta poczeka na później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostałam kategorycznie wyzwana, że ciasto ma dotrwać w całości do świąt :D
      ale mi aż żal, bo już się niecierpliwię by sprawdzić czy wszystko wyszło :D

      Usuń
    2. Ja wolę nie wiedzieć ile kalorii podjadłam w czasie przygotowań :pp

      Usuń
    3. o, to ja się staram nie podjadać w czasie robienia :)

      Usuń
  4. lubię tą sałatkę! robię czasem identyczną ;) pysznie wygląda!
    u mnie spróbowaliśmy po kawałku, bo i tak święta spędzamy poza domem, więc trzeba pozjadać i każdemu dac po kawałku ;)
    Wesołych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm jaka apetyczna tak jak dewolaje:D az by sie chcialo posmakowac:P :D
    wszystkiego dobrego na te swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ulubiona!
    wesołego alleluja

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tę sałatkę :) bardzo smaczna :)

    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. robiłam dziś podobną, ale nie słyszałam o wersji z jabłkiem, więc zastanawiam się czy zawczasu nie dodać i nie poszerzyć smakowych horyzontów :D. Wesołych i smakowitych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. też robiłam dziś z ananasem, ale nieco inną bo i z ryżem i wędzonym kurczakiem, rodzynkami... :)

    ale Twoja wersja naprawdę kusi, oj kusi, uwielbiam słodko - słone połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nie słyszałam o połączeniu z kurczakiem i rodzynkami. Spróbuję następnym razem!

      Usuń
  10. Uwielbiam tę salatke! Ojjj, dawno nie jadlam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ją lubię :) Choć na święta robiłam inne, np z kąskami piwnymi, którymi na pewno się pochwalę :)

    Ps. Co z Twoim tamtym blogiem?
    Nie ma go już w ogóle czy przeniosłaś na iny adres?

    OdpowiedzUsuń