sobota, 21 kwietnia 2012

Racuszki bananowo- rumowe

Kolejne ciekawe połączenie.
Powinnam się uczyć.
Lenię się.

RACUSZKI BANANOWO- RUMOWE


Składniki:

-8 bananów
-1/3 szklanki rumu
-1,5 szklanki mleka
-2 szklanki mąki
-3 jaja
-olej
-4 dag drożdży
-cukier puder

  • Obrać banany, podzielić na 4-5 części i zalać rumem.
  • Do mąki włożyć pokruszone drożdże, wlać żółtka, mleko i łyżkę oleju. Dokładnie wymieszać.
  • Ubić białka na sztywno i dodać do ciasta. 
  • Banany odsączyć z rumu.
  • Zanurzać w cieście i łyżką kłaść na rozgrzany olej. Smażyć 3 min.
  • Wykładać na papier by ociekły z tłuszczu.
  • Można podawać z cukrem pudrem, bądź normalnym cukrem.
Smacznego!

12 komentarzy:

  1. Pijane racuchy :) Fajne!

    Ucz się, ucz! Kuchnia nie ucieknie (chociaż wiem, jak ciężko się oderwać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ciężko. zwłaszcza, ze człowiek zawsze wymyśla sobie 1500 rzeczy do zrobienia byle tylko się nie uczyć :D

      Usuń
  2. kochana, znów smaka robisz...
    ja jestem zbyt leniwa na to, bym zrobiła sama, no chyba że mnie ochota złapie...

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm...ciekawe jak smakują, bananowych placuszków jeszcze nie jadłam! :)
    AA i czuję się zaszczycona, że znalazłam się na twojej liście "Kulinarnie"
    Dziękuję i pozdrawiam, Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez robie wszystko, tylko sie nie ucze ;D fajne smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozwolę sobie ukraść jednego :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm chcę takiego racucha! ;) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego. Racuszki od zawsze wygrywały z nauką. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pijane racuszki no wiesz co :D

    OdpowiedzUsuń