wtorek, 17 kwietnia 2012

Banan w czekoladzie

Zainspirowałam się przepisem Dusi.
Bananowo- czekoladowe połączenia są bardzo wyjątkowe i przepyszne.
Zmieniłam jednak troszeńkę całość i końcowe wrażenia smakowe wyszły inne.
Zamiast gorzkiej czekolady użyłam mlecznej, jako że jestem jej wielką fanką, a gorzkiej po prostu nie lubię. Bardzo mocno obsypałam też wiórkami, jako że połączenie kokosa z bananem jest bardzo w moim smaku.

BANAN W CZEKOLADZIE



Składniki:

-4 banany
-2 tabliczki mlecznej czekolady
-150 g wiórków kokosowych

  • banany obieramy ze skórki, kroimy na grube plastry
  • czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej, uważamy aby się na zagotowała
  • banany moczymy w czekoladzie, a następnie w wiórkach kokosowych
  • wstawiamy do lodówki na ok. 15 min, aby czekolada zastygła
Smacznego!

U mnie ta smaczna przekąska zniknęła szybciej, niż trwało jej przygotowanie :)

17 komentarzy:

  1. Miło, że skorzystałaś z mojego przepisu :) Oj tak u mnie też bardzo szybko znikło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, uwielbiam Cię za podzielenie się takim słodkim i prostym przepisem! :) banany, czekolada...duet idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przypominają mi takie czekoladowo-kokosowe ciasteczka (małe ciasta?), które bardzo kiedyś lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, połączenie absolutnie genialne! Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam, ale na wszystko przyjdzie czas :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm cudowne połączenie! bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że zniknęło tak szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos nie specjalnie bym sie na to skusila ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. oo.. to na pewno by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno pyszne, u mnie dzieci to zrobią, roztopię im czekoladę i dalej niech działają same :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste i pyszne łakocie mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądają te bananowe kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już wiem co zjem jutro na deser :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować kiedyś:)

    Masz u mnie zaproszenie do zabawy:*

    OdpowiedzUsuń
  15. to brzmi diabelsko pysznie....

    OdpowiedzUsuń