wtorek, 10 kwietnia 2012

Pomidorowe inspiracje

Jako, że jestem wielką fanką pomidorów i mogę je jeść w ilościach niezliczonych, w każdej formie, o każdej porze, to postanowiłam założyć nową akcję kulinarną "Pomidorowe inspiracje".
Tematem przewodnim jest oczywiście pomidor. Czekam na Wasze przepisy z pomidorem w roli głównej, ale także z pomidorem występującym jako dodatek.

Zasady:

-akcja trwa od 30 kwietnia 2012 do 31.08. 2012
-nie można dodawać przepisów spoza czasu trwania akcji
-przepis dodany w tej akcji może być wykorzystany w innych akcjach
-przepisy moderuję
-w poście umieszczamy baner akcji
-na blogu umieszczamy baner akcji

Zapraszam do udziału :)


7 komentarzy:

  1. ja lubię pomidory tylko na kanapkach i ew. w sałatkach. nienawidzą za to soku pomidorowego, a samego w całości jak jakbłka też bym nie dała rady przełknąć. :P
    zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pomidorki lubię na kanapki ! ale muszą być dobre, najlepiej własnie okres wiosna/ lato ;) suszone lubię w sałatce makaronowej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie dzień bez pomidora to dzień stracony, więc na pewno wezmę udział w akcji:).

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie mogę pomidorków jeść bo później się źle czuje...
    owszem niekiedy się skuszę, ale później muszę to odpokutować, no ale po mimo to i tak je jem z dużą ilością cebulki;p mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię pomidory, ale pokrojone na chlebku z solą ziołową ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam pomidory i nie mogłabym bez nich żyć ;) Postaram się wysłać coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wymyślę i dorzucę od siebie :)

    OdpowiedzUsuń